ODMIK V ODTIS

Pia Pravdić

mentor:  prof. dr. Aleš Vodopivec
asistent: doc. Gašper Medvešek
demonstrator: Neža Rejc in Matej Tili

Osnovne ideje projekta izhajajo iz stola »Gyro« Eera Aarnia. Zanj sta značilni dve ključni lastnosti – stiskanje in krivulja sedeža, ki sta vodili do koncepta hiše. S stiskanjem kocke nastanejo atriji, prostori umika. S pomočjo krivulje pa je nastal koncept hiše brez vrat, kjer so prehodi med prostori oblikovani zgolj z zamiki sten.

Pot po prostoru: »Fasada hiše je iz ulice popolnoma brez odprtin kar kaže na anonimnost in introvertiranost objekta. Stopim v hišo. Pot po ozkem hodniku vodi proti svetlobi in notranjemu vrtičku z začimbami. Pogled se nato odpre v velik skupni prostor – prostor za druženja s prijatelji, kjer je kuhinja, dnevna soba in jedilnica s pogledom na zunanji vrt z mizo za piknike in zunanjim filmskim platnom. Skozi ozek prehod v dnevni sobi vodi pot naprej do ‘skrivne’ čajnice s pogledom na intimen atrij. Preko atrija je vidna zasebna pisarna, ob kateri z zamikom sten ponovno nastane prehod, skozi katerega lahko smuknem do glavnega vrta in odhitim po stopnicah v zgornje nadstropje. Na levo je kotiček za dva s pogledom na oba atrija, naravnost pa se pogled odpre do kopalnice z velikim atrijskim tušem, polnim zelenja. Po tuširanju oblečem haljo, izberem knjigo iz knjižnega predora in se zleknem na udoben fotelj obsijan z večerim soncem.«

1 Stol »Gyro«
2 Koncept stiskanja
3 Koncept zazelenitve
4 Imena atrijev
5 Tloris pritličja
6 Tloris nadstropja
7 Fasada in prerezi
8 Maketa
9 Maketa
10 Ambienti
Prejšnji projekt
Avtor projekta
Naslednji projekt
Avtor projekta